Soporte Técnico

Sistema de aviso de incidencias

Por favor, pulse no icono amarelo “TICKET” para comunicarnos a sua incidencia

Asegúrese de facilitarnos toda a información necesaria para poder localizalo equipo con problemas e proceder a solucionalo o antes posible:

  • Seu correo
  • Seu nome
  • Un teléfono.
  • O equipo que falla
  • O departamento (pulsando no botón correspondente)
  • A incidencia que ten

Recibirá un aviso no correo electrónico que nos facilite indicándolle que a incidencia está aberta, así como o seguimento da mesma e o momento no que quede solucionada.

Moitas gracias pola sua colaboración.

Programas de control remoto

Cos sistemas de control remoto o usuario del ordenador facilitanos o acceso momentáneo ao seu posto de traballo para resolverlas suas dúbidas ou realizalos traballos que podan ser necesarios.

Teña en conta que en ningún caso poderemos acceder ao seu ordenador si non inicia Vd. a conexión polo cal o sistema é totalmente seguro e impide accesos posteriores aos seus equipos.

Si o desexa, e para a xestión a distancia deos seus servidores podemos empregar outros sistemas de control remoto que nos permitirían a nós ou a Vd. mesmo o acceso en cualquera momento aos seus equipos dende cualquera parte do mundo.  Esto pode resultar especialmente últil para os casos nos que desexe viaxar e seguir tendo acceso aos seus sistemas de xestión con cualquera pc / tablet / teléfono móvil / …

 AnyDesk

Teamviewer

Chrome Remote Desktop

lupaip Averiguar IP

 

Comproba aqui a velocidade da tua conexión actual:
https://www.testdevelocidad.es
https://www.speedtest.net